עמוד ראשי  |  תכונות המערכת  |  אודותינו  |  דוגמאות  |  מחירון  |  טיפים ומאמרים  |  צור קשר

 

טיפים ומאמרים - ניתוח תוצאות -  הגדלת אפקטיביות

 

 

הגדלת אפקטיביות באמצעות ניתוח תוצאות קמפיין דיוור

 

משווקים הבינו כבר שניתן להשיג שיפור משמעותי בקמפיינים על ידי ניתוח תוצאות.

הדבר הטוב ביותר בקמפיין אימיילים הוא שניתן למדוד את התוצאות במהירות

וביעילות.

אם לא ניתחת קמפיינים שעשית בעבר, אתה מפסיד את המידע והלקחים

שתוכל להפיק מהם למטרת שיפור תוצאות הקמפיין הבא.

 

ישנם מספר מדדים שכל משווק בדיוור אלקטרוני וניוזלטרים צריך למדוד:

- אחוזי שליחה

- אחוזי פתיחה

- אחוזי הקלקה

- אחוזי הסרה

- אחוזי המרה

 

נסביר על כל מדד:

 

אחוזי שליחה

לכל ספק אינטרנט יש מסנני ספאם. יותר ויותר הודעות נכשלות בהגעה ליעדיהן.

%20 מהודעות הדואר האלקטרוני בארץ ובעולם נחסמות בטעות.

אחוזי שליחה יכולים להשתפר במספר דרכים.

בקשה מהנמען להוסיפך לרשימות המורשות שלו - יכולה לשפר את אחוזי השליחה

כמו גם שמירה על "הגיינה" של הרשימה וסינון כתובות שאינן פעילות או קיימות.

 

אחוזי פתיחה

הגעת לתיבת הדואר של הנמען! מזל טוב. היחס בין כמות האימיילים שנשלחה לבין

כמות ההודעות שנפתחה נקראת "אחוזי פתיחה".

מחקרים מראים שנמענים נוטים לפתוח מודעות ממקורות מזוהים (או כאלו שנראים כך)

בהנחה שעשית כל שניתן על מנת שהנמען ירצה לקבל את ההודעה שלך ושהיא

אכן רלוונטית עבורו.

 

אחוזי הקלקה

אחוזי הקלקה הינם היחס בין המודעות שנפתחו לבין המודעות שהקישור

אשר הן מכילות - נלחץ. המפתח לשיפור יחסי ההקלקה הוא בהפיכת המודעה לאישית כמה שיותר באמצעות פרסונליזציה.

 

יש לפנות לנמען בשמו הפרטי, נסה להציע הצעות שונות לפי חתך דמוגרפי כלשהו

ובהיסטוריה ידועה של רכישות, הקלקות וכניסות לאתר הבית שלך.

 

שים לב למיקומי הקישורים שלך - קישורים בולטים המלווים בסיבות טובות

להקלקה יכולים לסייע.

הבהר לנמען מה ברצונך שיעשה (הקלקה, מילוי פרטים וכדומה) ונסה ליצור צורך

ממשי בשירות. עודד את הנמען למהר על ידי משפטים כמו "לזמן מוגבל" תקף

לחודש מסויים וכו'.

 

אחוזי הסרה

אם אתה רואה עליה חדה במספר ההסרות - הקמפיין שלך בצרות! זה הזמן

לערוך בו שינויים.

 

הפרד רשימות חדשות מישנות ובחן היכן מספר ההסרות גדול יותר באופן יחסי.

בדוק האם הבטחת דבר מה ולא קיימת, בדוק האם אתה עומד בציפיות הנמענים.

בדוק האם אתה "מציף" את הנמענים שלך ובאיזו תדירות אתה שולח לרשימת

התפוצה שלך דיוורים.

 

אחוזי המרה

הפרמטר החשוב ביותר עבור הקמפיין שלך! יחס המרה גבוה הוא שאיפתו

של כל משווק בין אם מדובר בליד, הרשמה או מכירה.

יחס המרה גבוה ייתן לך אינדיקציה לגבי רמת הרלוונטיות של הקמפיין שלך

ביחס לקהל היעד אליו אתה מדוור.

 

עמודי נחיתה יעילים מאד להשגת המרות ואיסוף פרטים נוספים אודות

הנמענים ותחומים נוספים בהם הם מתעניינים.

 

כולם ביחד

אם תבחן כל מדד לכשעצמו, אחת לחודש - תוכל לייעל את הקמפיין שלך.

כמובן שתצטרך מערכת מתוחכמת מספיק על מנת לדעת לנתח את הנ"ל.

 

בהצלחה!

 

הרשם חינם לניוזלטר


קבל מידע אודות חידושים  בתחום שיווק באינטרנט ודיוור

 

* ש.פרטי:
ש.משפחה:
* אימייל:
* קוד:

 

---------------

צור קשר עם נציג

 

נציגי המכירות שלנו זמינים לשירותכם. ניתן לפנות אלינו

בכל שאלה ונשמח לעזור.

 

טופס צור קשר

טלפון 03-5117776


ימים א'-ה' 19:00 - 9:00

 

 

 

מערכת דיוור  |  מפת האתר  |  תנאי שימוש  |  שמירת פרטיות  |  ניוזלטר  |  לקוחות ממליצים  |  דיוור אלקטרוני