עמוד ראשי  |  תכונות המערכת  |  אודותינו  |  דוגמאות  |  מחירון  |  טיפים ומאמרים  |  צור קשר

 

טיפים ומאמרים - ניתוח תוצאות -  מבוא לניתוח תוצאות דיוור

 

 

מבוא לניתוח סטטיסטי של תוצאות קמפיין דיוור

 

מונחים חדשים בתחום הדיוור האלקטרוני המתהווים לאחרונה, מסייעים למשווקים

לשמור על טרמינולוגיה אחידה לשם הגדרות מונחי יסוד.

 

הבאנו מספר מונחים חשובים בתחום הדיוור.

 

Bounce או מיילים חוזרים

אימייל שאינו יכול להגיע ליעדו ונשלח בחזרה לספק האינטרנט.

מייל חוזר מחולק למייל "קשה" או "רך" - המיילים החוזרים ה"קשים"

הם מיילים שחזרו מסיבה קבועה כמו אי קיום או בעיה נקודתית זמנית.

מיילים חוזרים "רכים" חוזרים מסיבות זמניות כמו אי זמינות שרת או תיבה מלאה.

 

ספק אינטרנט / אימיילים

ספק שירותי דיוור ברמת השכרת שרתים או מערכת דיוור

לרוב ספקים שכאלה יציעו גם שירותי פרסום.

 

תיבת דואר נכנס או Inbox

תיבת הדואר הנכנס היא התיבה הראשית בכל ספריית דיוור אליה

מגיעים המיילים הנכנסים.

 

ISP

Internet Service Provider היא חברה אשר מציעה שירותי גלישה וגישה

לרשת האינטרנט כמו גם שירותי אחסון אימיילים, אתרים וכו'.

 

ספק תיבות אימייל

דוגמת הוטמייל, ג'ימייל, MSN, חברה המספקת שירותי פתיחת תיבת דואר אלקטרוני

בתשלום או שלא בתשלום.

 

תצוגה מקדימה

חלון קטן בתוך תוכנת הדואר האלקטרוני אשר מאפשרת תצוגה מקדימה

של תוכן ההודעה ללא צורך לפתוח את ההודעה בחלון חדש.

 

המרות או Conversions

למרות שלא כל קמפיין דואר אלקטרוני אמור להסתיים ברכישה או בפניה

ברוב המקרים כוונת המשווק היא איסוף לידים למכירות או מכירות בפועל.

היחס בין הקלקה לבין פעולה (ליד או מכירה) נקרא המרה.

 

פתיחות ייחודיות

כאשר מחשב מתחבר לרשת האינטרנט, הוא מקבל מספר המשמש לו

כ"תעודת זהות" אינטרנטית. מספר זה, מאפיין את מדינת הגולש, ספק אינטרנט

ואיזור.

בעת דיוור אלקטרוני, עולה השאלה האם 1,000 פתיחות של ניוזטר מייצגות

1,000 אנשים (או מחשבים) שונים?

התשובה טמונה בכמות הפתיחות הייחודיות (או ההקלקות הייחודיות)

בעוד שאותו אדם בעל כתובת IP מסוימת יכול לפתוח מודעה 1,000 פעמים

והדבר ייחשב כאילו הודעת הדואר "נקראה" כ - 1,000 פעמים - בעת ספירת

הפתיחות הייחודיות, נספרת הפתיחה לפי כתובת ה - IP של הגולש.

ידרשו 1,000 כתובות IP שונות כדי להציג 1,000 הודעות שנקראו.

 

הודעות שנשלחו

כמות ההודעות שנשלחו מייצגת את מספר המיילים שיצאו מהמערכת.

 

הודעות שנשלחו בפועל (או הודעות שהגיעו ליעדן)

לעיתים, הודעות דואר אלקטרוני לא מגיעות ליעדן בעקבות סינון כלשהו או חסימה.

סינון יכול לנבוע ממסנני ספאם מוגדרים ידנית (חסימת כתובת מסוימת, הרשאת

קבלת דיוור ממקורות מוכרים בלבד וכו') או משלוח הודעה לכתובת שאינה קיימת.

קטגוריית ההודעות שהגיעו ליעדן, מציגה את מספר ההודעות שנחתו בפועל

בתיבת ה - Inbox (אינבוקס) של הנמען.

 

הרשם חינם לניוזלטר


קבל מידע אודות חידושים  בתחום שיווק באינטרנט ודיוור

 

* ש.פרטי:
ש.משפחה:
* אימייל:
* קוד:

 

---------------

צור קשר עם נציג

 

נציגי המכירות שלנו זמינים לשירותכם. ניתן לפנות אלינו

בכל שאלה ונשמח לעזור.

 

טופס צור קשר

טלפון 03-5117776


ימים א'-ה' 19:00 - 9:00

 

 

 

מערכת דיוור  |  מפת האתר  |  תנאי שימוש  |  שמירת פרטיות  |  ניוזלטר  |  לקוחות ממליצים  |  דיוור אלקטרוני