עמוד ראשי  |  תכונות המערכת  |  אודותינו  |  דוגמאות  |  מחירון  |  טיפים ומאמרים  |  צור קשר

 

טיפים ומאמרים - ניתוח תוצאות -  כיצד מחושבים נתוני פתיחת הודעות

 

 

ניתוח סטטיסטי של תוצאות קמפיין דיוור - נתוני פתיחה

 

מדהים כמה שלאנשים אין מושג כיצד מחושבים נתוני פתיחה של דיוורים.

אחוזי פתיחה מחושבים לפי מספר הפעמים שפיקסל (תמונה קטנה מאד) נפתח

בגוף המודעה. תמונות שלא נפתחו בגלל חסימת תוכן של תוכנות דיוור שונות

לא יקראו על ידי אף מערכת כפתיחה.

 

אם הגדרת את תוכנת הדואר שלך להורדה אוטומטית של תמונות - מספיקה

שניה אחת של הצגת המייל כדי לספור "פתיחה".

במידה ולא מוגדרת פתיחת דואר אוטומטית - ההודעה לא תיספר כפתיחה

אלא אם תאשר את הורדת התמונות באופן ידני.

 

כאשר אתה בוחן את סטטיסטיקות הדיוור שלך, קח בחשבון שיתכן מצב בו

הסטטיסטיקות לא יחשבו את המספרים האמיתיים.

 

אם נתוני פתיחה חשובים לך, הסתר במודע מידע חשוב בתוך תמונות

כדי שהנמענים יהיו חייבים "לשחרר" את התמונות החסומות וכך,

תקבל מספר שהוא מדוייק הרבה יותר.

 

 

 

 

 

הרשם חינם לניוזלטר


קבל מידע אודות חידושים  בתחום שיווק באינטרנט ודיוור

 

* ש.פרטי:
ש.משפחה:
* אימייל:
* קוד:

 

---------------

צור קשר עם נציג

 

נציגי המכירות שלנו זמינים לשירותכם. ניתן לפנות אלינו

בכל שאלה ונשמח לעזור.

 

טופס צור קשר

טלפון 03-5117776


ימים א'-ה' 19:00 - 9:00

 

 

 

מערכת דיוור  |  מפת האתר  |  תנאי שימוש  |  שמירת פרטיות  |  ניוזלטר  |  לקוחות ממליצים  |  דיוור אלקטרוני