מיילר | קופירייטינג נכון בעת דיוור אלקטרוני

עמוד ראשי  |  תכונות המערכת  |  אודותינו  |  דוגמאות  |  מחירון  |  טיפים ומאמרים  |  צור קשר

 

טיפים ומאמרים - קריאייטיב - קופירייטינג נכון בעת דיוור אלקטרוני

 

 

קריאייטיב - קופירייטינג ותוכן

 

אין הרבה כותבים מוכשרים בקרב החברות הפעילות באינטרנט לכן, רוב החברות אינן משיגות את היעדים שלהן.

 

על מנת לעזור לך להשיג את יעדיך, הכנו תבנית בסגנון "כללי אצבע" אשר יקלו עליך בעת כתיבת הניוזלטר שתשלח:

 

שורות נושא: השתמש במספר תווים מוגבל (עד 40) בשורות הנושא ועשה שימוש

בשורות נושא שעבדו בעבר.

אם שורת הנושא לא תהיה טובה, איש לא יטרח לפתוח את הניוזלטר.

 

תגיות על תמונות - שימוש ב-  Alt Text על תמונות (כן, גם בלוגו החברה שלך).

התגיות נקראות גם כאשר התמונות עדין חסומות.

 

תמצות - נסה להכניס את כל המידע החשוב ב-2 משפטים וללא גלילה.

חשוב מאד להציג את התכנים החשובים בחלקו העיקרי של הדיוור.

 

הנעה לפעולה - יש להחליט מראש כמה פעמים יופיעו כפתורי הנעה לפעולה

כגון "לחץ כאן", "הקלק כאן לפרטים" וכדומה. נסה לשלב את כפתורי או קישורי ההנעה

לפעולה כבר בחלקו העליון של הדיוור.

 

חלוקת מידע - אל תעמיס את הדיוור במידע אך השתמש בפיסות מידע וגירוי

המשתמש להמשיך הלאה לאתר, מאמר וכיוצא באלו.

 

השניות הראשונות - השניות הראשונות לאחר פתיחת המייל הן הקובעות.

היה תמציתי וממוקד למסר.

 

הרשם חינם לניוזלטר


קבל מידע אודות חידושים  בתחום שיווק באינטרנט ודיוור

 

* ש.פרטי:
ש.משפחה:
* אימייל:
* קוד:

 

---------------

צור קשר עם נציג

 

נציגי המכירות שלנו זמינים לשירותכם. ניתן לפנות אלינו

בכל שאלה ונשמח לעזור.

 

טופס צור קשר

טלפון 03-5117776


ימים א'-ה' 19:00 - 9:00

 

 

 

מערכת דיוור  |  מפת האתר  |  תנאי שימוש  |  שמירת פרטיות  |  ניוזלטר  |  לקוחות ממליצים  |  דיוור אלקטרוני