מיילר | כתיבת שורות נושא מוצלחות

עמוד ראשי  |  תכונות המערכת  |  אודותינו  |  דוגמאות  |  מחירון  |  טיפים ומאמרים  |  צור קשר

 

טיפים ומאמרים - קריאייטיב - כתיבת שורת נושא מוצלחת

 

 

קריאייטיב - שורות נושא

 

ישנם שלושה משתנים שיש לקחת בחשבון כאשר כותבים שורת נושא בקמפיין אימיילים:

יש לכתוב את שורת הנושא כך שתעבור ביקורת מסננים.
יש לכתוב את שורת הנושא כך שיהיה רצון מצד הנמען לפתוח את ההודעה.
עליך לעמוד בציפיות הנמען במעבר בין שורת הנושא לגוף המייל – זוהי התחלתה 

  של מערכת יחסים אלקטרונית בינך ובין הקורא.

מספר טיפים לשורות נושא מוצלחות:


חזור בשינויים קלים על נושאים מוצלחים מקמפיינים בעבר.
שים לב למונחי החיפוש האורגניים שבאמצעותם גולשים הגיעו לאתרך. נסה  

  להשתמש במילים החזקות ביותר בנושא המודעה.
שים לב לשורות הנושא באתרים ובמיילים של מתחריך.
שים לב למבנה כותרות של מגזינים מוכרים (במיוחד בגרסאות האינטרנט שלהם).
המנע מהדגשות מיותרות כמו המילה חינם, שלושה סימני קריאה (!!!) וכדומה.
  אם אתה חייב להשתמש במילה "חינם" נסה וריאציות אחרות שלה ובשום אופן,

  לא באופן מוגזם.
שים את המידע החשוב ביותר בתחילת הנושא. רוב תוכנות הדואר האלקטרוני 

מציגות 40 עד 50 תווים מהנושא בלבד.
אל תחזור על תג המוען – הנמען יודע כבר מי אתה ואין צורך להזכיר לו שוב. יש

  לך מקום מוגבל! נצל אותו.
תן לנמענים "סיבה" לפתוח את המייל שלך ואל תבזבז את זמנם. אם אתה רוצה  

  להציע הטבה – הצע אותה, אם אתה רוצה לשתף אותם במידע – שתף אותם!

 

הרשם חינם לניוזלטר


קבל מידע אודות חידושים  בתחום שיווק באינטרנט ודיוור

 

* ש.פרטי:
ש.משפחה:
* אימייל:
* קוד:

 

---------------

צור קשר עם נציג

 

נציגי המכירות שלנו זמינים לשירותכם. ניתן לפנות אלינו

בכל שאלה ונשמח לעזור.

 

טופס צור קשר

טלפון 03-5117776


ימים א'-ה' 19:00 - 9:00

 

 

 

מערכת דיוור  |  מפת האתר  |  תנאי שימוש  |  שמירת פרטיות  |  ניוזלטר  |  לקוחות ממליצים  |  דיוור אלקטרוני