עמוד ראשי  |  תכונות המערכת  |  אודותינו  |  דוגמאות  |  מחירון  |  טיפים ומאמרים  |  צור קשר

 

טיפים ומאמרים - קריאייטיב - פניה אישית בשורת הנושא

 

 

קריאייטיב - פניה אישית בשורת הנושא

 

חברות רבות כוללות כבר בשורת הנושא את שמו הפרטי של הנמען. קמפיינים אשר כוללים בשורת הנושא את שמו של הנמען, זוכים בדרך כלל לאחוזי פתיחה מרשימים וגבוהים הרבה יותר מדיוורים זהים הנשלחים ללא שם הנמען.

הדבר נובע מ-2 סיבות (שתיהן ביחד וכל אחת לחוד): הסיבה הראשונה היא שאדם אשר השאיר את שמו הפרטי, יהיה מעוניין יותר (ליד "חם" יותר), סיבה נוספת היא שאנשים "מתרגשים" יותר כאשר הם רואים את שמם בשורת הנושא ומיד "נתפסים" על הודעה מסוימת יותר מאשר על הודעה אחרת.

דוגמה לשורת נושא: אבי, אל תבזבז זמן! הזמן עכשיו ושלם רק בעוד שנה.

כאשר נמען רואה את שמו בנושא ההודעה, הוא יהיה מסוקרן מספיק כדי לפתוח את הדיוור שקיבל.

אל תשתמש בשמות הפרטיים באותה שורת נושא באופן מוגזם. שימוש רב מידי עלול לגרום לנמענים להתעלם מהודעותיך.

 

 

הרשם חינם לניוזלטר


קבל מידע אודות חידושים  בתחום שיווק באינטרנט ודיוור

 

* ש.פרטי:
ש.משפחה:
* אימייל:
* קוד:

 

---------------

צור קשר עם נציג

 

נציגי המכירות שלנו זמינים לשירותכם. ניתן לפנות אלינו

בכל שאלה ונשמח לעזור.

 

טופס צור קשר

טלפון 03-5117776


ימים א'-ה' 19:00 - 9:00

 

 

 

מערכת דיוור  |  מפת האתר  |  תנאי שימוש  |  שמירת פרטיות  |  ניוזלטר  |  לקוחות ממליצים  |  דיוור אלקטרוני