עמוד ראשי  |  תכונות המערכת  |  אודותינו  |  דוגמאות  |  מחירון  |  טיפים ומאמרים  |  צור קשר

 

טיפים ומאמרים - דפי נחיתה - דף נחיתה אפקטיבי 

 

 

כיצד לבנות דף נחיתה אפקטיבי

 

בין אם אתה שולח דוא"ל פרסומי או ניוזלטר, לקמפיין הדיוור שלך יש יעדי מכירה ברורים או

מטרות שיווקיות. המטרות הנפוצות ביותר הינן הנעת הנמענים להירשם לאירוע, ביצוע

רכישה, או בניית מערכת יחסים עם הנמענים, בתקווה שזאת תוביל אותם בסופו של דבר

לביצוע רכישה. מכיוון שהנמענים לא יכולים לבצע את הפעולה הרצויה לך בגוף הודעת הדואר

האלקטרוני, אתה מצרף קישור לדף אשר בו הם יכולים לבצע פעולה זו, דף הנחיתה שלך.

 

לעתים קרובות מדי משווקים שולחים את הנמענים לדף גנרי, הקיים משכבר באתר

האינטרנט שלהם במקום לעצב דף ספציפי לקהל היעד של הודעת הדוא"ל שלהם. גרוע

מכך, כאשר הנמענים מחפשים מידע מסוים שלא נמצא בדף זה הם מקליקים על קישורים

ועוברים לדפים אחרים באתר במקום להשלים את הפעולה שלשמה הופנו לדף זה. במקרים

מסוג זה שיעורי ההמרות נפגעים באופן משמעותי ולכן כדי לתכנן דף נחיתה כראוי על מנת

להגדיל את שיעורי ההמרה.

על מנת למקסם את הביצועים של קמפיין דיוור, עליך ליצור דפי נחיתה יעילים בהתאם

להנחיות ועל פי הטיפים הבאים כקו מנחה:

הגדר את פעולת ההמרה הרצויה לך

לפני שתתחיל לעצב את דף הנחיתה שלך, הגדר מהי מטרתו. לדוגמא: עבור דף נחיתה

שמטרתו הצטרפות לרשימת תפוצה, פעולת ההמרה היא הזנת כתובת הדוא"ל לתוך

טופס ולחיצה על "אישור".

עשה מחקר קטן

מחקר קטן יכול לחולל נפלאות עבור הקמפיין שלך. נסה להבין מה המבקר מחפש ומה

תוכל להציע שיניע אותו לפעולה. בנה פרופיל של המבקר האידיאלי שלך. זכור אדם זה

בתודעתך במהלך יצירת דף הנחיתה. אל תבנה את הדף לקהל הרחב. דפי נחיתה גנריים

הפונים לקהל הרחב ומנסים לפעול על כל סוגי הגולשים הוכחו כנכשלים בעבר. הודעת

הדוא"ל שלך כבר מסננת את התנועה לדף הנחיתה שלך ובהתאם הנמענים שיקליקו על

הקישור יצפו לדף נחיתה ממוקד ומותאם עבורם.

התאם את דף הנחיתה שלך עם המטרה העיקרית של הודעת הדוא"ל שלך

טעות נפוצה היא לעצב דף נחיתה שאינו ממוקד מטרה כדי לפנות לקהל יעד רחב יותר

כאשר הפתרון האפקטיבי יותר הינו הפוך לחלוטין. דף נחיתה צריך להיות ממוקד ברמות

הגבוהות ביותר. חשוב על המועמד הפוטנציאלי שלך ועל הפעולה שאתה מעוניין שיבצע

ובנה את דף הנחיתה סביב שני מרכיבים אלה.

וותר על אלמנטים שאינם הכרחיים

הסחות דעת עלולות לפגוע באופן משמעותי ביחס ההמרה. וותר על כל אלמנט שאינו נחוץ

כגון קישורים למקורות מידע או לעמודים אחרים באתר שלך. הורד תפריטים ואת האלמנטים

שפועלים בדרך כלל באתר שלך. הם לא בהכרח מתאימים גם לדף נחיתה. אתה לא רוצה

שהגולשים יסתובבו באתר שלך אלא שיבצעו את הפעולה אשר לשמה הפנית אותם.

התאם את המסר והעיצוב של דף הנחיתה עם הודעת הדוא"ל

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, כדאי לחזור על המשפט הפתיחה של הדואר האלקטרוני

שלך בחלק העליון של דף הנחיתה. הדבר מעניק למבקרים תחושה של קרבה ונוחות

ומשדר להם כי הגיעו למקום הנכון.

שמור את המסר קצר ולעניין

אם זה אפשרי, שמור את כל התוכן בחלקו העליון של הדף כך שהמבקרים לא יצטרכו

לגלול למטה על מנת למצוא את המידע שהם מחפשים, אם המבקרים צריכים לחפש מידע

בדף הנחיתה, רוב הסיכויים שהם לא ימצאו אותו ואם הם לא ימצאו אותו, הם לא יבצעו את

פעולת ההמרה.

עיצוב עבור יכולת סריקה

בדיוק כמו שהנמענים לא קוראים כל מילה בהודעת הדוא"ל שלך, הם לא יוכלו לקרוא כל

מילה המופיעה בדף הנחיתה שלך. הם יסרקו במהירות את הדף, בחיפוש אחר מידע נוסף

שישכנע אותם לבצע פעולה. ודא כי הכותרות, כותרות המשנה שלך והגרפיקה בדף הנחיתה

מאפשרות למבקרים לרפרף בתוכן דף הנחיתה שלך על מנת ללמוד במהירות את הצעתך

וכיצד היא תועיל להם והכי חשוב, וודא כי קיים הסבר ברור כיצד הם יכולים לבצע בקלות את

הפעולה הרצויה. אם המטרה שלך היא מכירה, הפנה את הקוראים לדף נחיתה בו הם

יכולים לבצע את ההזמנה.

ספק נקודות יציאה לפעולת המרה

הקל על המבקר שלך לבצע את פעולת ההמרה. מקם כפתורים להפניה לפעולת ההמרה

בחלק העליון של העמוד המכונה "הקפל" (לפני נקודת הגלילה הראשונה) וכמו כן מקם

כפתורים כאלה כל עמוד וחצי של שטח מסך.

אלמנטים חשובים מעל ל"קפל"

שים לב לקפל הוירטואלי (חלקו התחתון של המסך לפני שמבצעים פעולת גלילה למטה).

הכנס מספיק תוכן מעל לקיפול על מנת לאפשר למבקר שלך לקבל החלטה על המשך

השהות בדף הנחיתה. אם המבקר יצטרך ללחוץ על הגלילה כדי להבין מה נושא דף

הנחיתה שלך על, הדבר היחיד שהם הוא ילחץ עליו יהיה כפתור החזרה.

הובל את העין

השתמש בטיפוגרפיה ובצבעים לתועלתך. הובל את עין המבקר לאורך הדף עד לנקודת

היציאה להמרה. שימוש חכם בשטח ריק, פונט גדול וגרפיקה יכולים להפוך מראהו של דף

נחיתה להרבה יותר קצר ממה שהוא באמת. היזהר, שימוש בתמונה גדולה ררוש זמן צפיה

ממושך ומיקום בצורה לא טובה עלול להרוס את זרימת המסר שלך. מקם אלמנטים חשובים

(בין אם מדובר בתוכן או תמונה) קרוב לאמצע ואל תסיח את דעתו מנקודת מיקוד זו. המנע

מהכנסת מידע חשוב ברצועה נפרדת בצד העמוד. דבר זה מושך את העין מהתוכן הראשי

וגורם לאיבוד ריכוז. אם מדובר במידע חשוב ומעניין שמור אותו קרוב למרכז הדף והשתמש

בו כדי להוביל את העין.

ייעל את הטפסים שלך

דאג שהסמן יקפוץ לשדה הקלט הבא שהמשתמש מסיים את השדה הנוכחי באמצעות

לחיצה על מקש TAB. מלא באופן אוטומאטי כל שדה שאתה יכול. לדוגמא: אם אתה יודע

את שמו של הנרשם דאג כי בשדה השם יופיע שם זה. ניתן לזהות מיהו הנמען אשר נכנס

לדף הנחיתה בהתאם לקישור הייחודי עליו הוא מקליק בהודעת הדואר האלקטרוני ששלחת.

שמור על טופס קצר ובדוק אותו ביסודיות

זכור, טופס זה יכול להיות הצעד הראשון של תהליך המכירה שלך. אתה לא מעוניין להפחיד

את המבקרים על ידי בקשת מידע רב מידי. הסר את כל השדות המיותרים מהטופס שלך.

שים. דגש על המידע הבסיסי שאתה צריך. אם אתה מבקש מהמשתמשים להירשם לקבלת

ניוזלטר, בקש רק כתובת דוא"ל או כתובת דוא"ל ושם פרטי. אתה לא צריך את כל הפרטים

שלהם כעת. היפטר מכפתור ניקוי טופס. זה מסוכן ומיותר עבורך ועבור המבקר בדף שלך.

אם אתה אוסף מידע אישי, ספק קישור למדיניות הפרטיות שלך

רוב המשתמשים באינטרנט נרתעים (ומסיבה טובה) מחשיפה של המידע האישי שלהם

ללא ידיעה כיצד ישתמשו במידע זה. וודא כי מדיניות הפרטיות שלך מציינת בבירור כי אתה

לא מתכוון לשכור, למכור או לשתף במידע הנמסר לך כל גורם אחר. כלול קישור למדיניות

הפרטיות שלך במקום ברור בקרבת טופס השארת הפרטים.

בדוק שוב ושוב ושוב

בדיוק כמו שכדאי לך לבדוק את קריאייטיביות הודעת הדוא"ל שלך, מומלץ כי תבחן

אלמנטים שונים בדפי הנחיתה שלך על מנת ללמוד מה עובד הכי טוב. ייתכן ותרצה לשקול

שימוש בתוכנה לניתוח סטטיסטיקות אשר תאפשר לך להריץ בדיקות A / B או להשתמש

בבדיקה מרובת משתנים כדי לבחון מספר רב של פריטים ושילובים באותו זמן.

 

עבור על רשימת הבדיקה עם צוות העיצוב שלך:

 

• האם את הדף כולו ממוקד פרופיל גולש ומטרה?

• האם המסר תואם את הפרסומת ששלחת בדואר האלקטרוני?

• האם הפחתת כל אפשרות להסחת דעת?

• האם מיקמת מידע חשוב מעל לקפל?

• האם יש מספיק יציאות המרה לאורך הדף?

• האם הדף מוסיף לערכו של המותג שלך?

עקוב אחר התוצאות

אם אתה לא יודע את נתוני הביצוע של דף הנחיתה שלך, לא תוכל לשים את האצבע על

האלמנטים שעבדו ואילו שלא עבדו וכתוצאה מכך לא תוכל לבצע את השיפורים הדרושים

להגדלת יחס ההמרה.

 

• דפי נחיתה חשובים על מנת למקסם את הביצועים של הודעות הדוא"ל שלך. הודעת

  הדוא"ל שלך ודף הנחיתה צריכים להיות מתואמים ולעבוד יחד באופן הדוק על מנת

  שתקבל את התוצאות הטובות ביותר.

 

הרשם חינם לניוזלטר


קבל מידע אודות חידושים  בתחום שיווק באינטרנט ודיוור

 

* ש.פרטי:
ש.משפחה:
* אימייל:
* קוד:

 

---------------

צור קשר עם נציג

 

נציגי המכירות שלנו זמינים לשירותכם. ניתן לפנות אלינו

בכל שאלה ונשמח לעזור.

 

טופס צור קשר

טלפון 03-5117776


ימים א'-ה' 19:00 - 9:00

 

 

 

מערכת דיוור  |  מפת האתר  |  תנאי שימוש  |  שמירת פרטיות  |  ניוזלטר  |  לקוחות ממליצים  |  דיוור אלקטרוני