עמוד ראשי  |  תכונות המערכת  |  אודותינו  |  דוגמאות  |  מחירון  |  טיפים ומאמרים  |  צור קשר

 

טיפים ומאמרים - חוקיות דיוור אלקטרוני - שיווק מורשה 

 

דרגות שונות של שיווק מורשה

 

קיימות למעשה חמש רמות של הרשאה אותן אתה צריך לקחת בחשבון בעת תכנון

אסטרטגיית השיווק באמצעות דוא"ל. לכל אחת מהרמות יתרונות וחסרונות משלה

והשימוש תלוי בסוג מערכת היחסים וחוויית התקשורת עם הנרשם, אותה אתה רוצה

לספק. כאשר תנסה להחליט איזו מהן ליישם, נסה להעריך את כמות הסיכון המשויכת

לכל תוכנית וכיצד תתאים לאופי הנרשמים שלך. כמו כן קח בחשבון את סוג היחסים אותם

אתה רוצה לבנות עם הנרשמים.

Opt-out

אתה משיג כתובת דוא"ל עבור נרשם (לא משנה כיצד) ומתחיל לדוור לאותו אדם. כדי

להסיר את עצמו מהרשימה, הנרשם חייב ללחוץ על קישור ההסרה על מנת לבטל הגעת

דברי דואר נוספים בעתיד. בעוד אתה עלול בסופו של דבר ליצור רשימת תפוצה גדולה

הכוללת הרבה כתובות דוא"ל, שימוש בהרשאת Opt-out הינה הרמה הקיימת הנמוכה

ביותר מבין ההרשאות והינה קרובה מאד להיחשב כדואר זבל ולכן אינה מומלצת לשימוש.

Opt-in שלילי (Negative Opt-in)

אתה מציע טופס הרשמה, בדר"כ כחלק מטופס יצירת קשר או טופס הזמנה באתר.

בטופס זה יש תיבת סימון המסומנת מראש ולידה כיתוב "האם ברצונך לקבל הודעות

דואר אלקטרוני". הנרשם צריך להסיר את סימון התיבה על מנת שלא לקבל דוא"ל

מהעסק שלך. שוב, בעוד שאתה עשוי לבנות במהירות רשימת תפוצה, אתה עשוי לקבל,

על הדרך, הרבה לקוחות כועסים שלא מבינים כלל כי הסכימו לקבל הודעות דוא"ל ממך.

כתוצאה מכך, הדיוור שלך עלול להיחשב כדואר זבל.

Opt-in

הנרשם חייב מראש לבחור מרצונו בסימון התיבה על מנת לקבל תקשורת דוא"ל ממך.

Opt-in הינה הצורה הנפוצה ביותר של הרשמה וזאת מכיוון שהיא מתבצעת מרצון מצד

הנרשם ושומרת על פשטות בעת התקשורת בין הצדדים.

Opt-in מאושר (Confirmed Opt-in)

לאחר שהנרשם מסמן מרצונו את תיבת הסימון ומביע רצון לקבל ממך הודעות דואר

אלקטרוני, מקבל הנרשם לתיבת הדוא"ל שלו אישור על ההרשמה המאפשר לו להסיר

עצמו מרשימת התפוצה, באופן מיידי, במקרה וביצע את הרישום בטעות. רמה זו של

הרשאה מעלה את ערכה של רשימת התפוצה שלך, וברמה מסוימת אף מגנה עליך

מפני ההאשמות של שליחת דואר זבל. בנוסף, אתה יכול להשתמש בהודעת האישור

אשר נשלחת לנרשם על מנת ליצור קשר ראשוני עם הנרשם החדש שלך ולהציג בפניו

את הערך שהוא עתיד לקבל מהדיוור שלך.

Opt-in כפול (Double Opt-in)

לאחר שהנרשם מסמן מרצונו את תיבת הסימון ומביע בכך רצון לקבל ממך הודעות דוא"ל,

מקבל הנרשם לתיבת הדוא"ל שלו הודעה המבקשת ממנו לאשר את הרשמתו לרשימת

התפוצה שלך באמצעות מתן תגובה (Reply) להודעה. רק לאחר שהנמען משיב להודעה

ומבצע באופן אקטיבי פעולה זו הינו מצורף לרשימת התפוצה. זהו תקן הזהב עבור הרשאות

מכיוון שהנרשמים חייבים בעיקרון לבצע שתי פעולות מיזומתם על מנת להצטרף לרשימת

התפוצה שלך ודבר זה המעיד על כך שהם באמת רוצים לקבל את הודעות הדוא"ל

שלך. עם זאת, אחוז מסויים של נרשמים לא מבין כי הוא צריך להגיב להודעת אישור

הדוא"ל הנשלחת אליו ודבר זה גורם לך לאבד אותם אחרי תהליך ה Opt-in הראשוני.

 

 

 

הרשם חינם לניוזלטר


קבל מידע אודות חידושים  בתחום שיווק באינטרנט ודיוור

 

* ש.פרטי:
ש.משפחה:
* אימייל:
* קוד:

 

---------------

צור קשר עם נציג

 

נציגי המכירות שלנו זמינים לשירותכם. ניתן לפנות אלינו

בכל שאלה ונשמח לעזור.

 

טופס צור קשר

טלפון 03-5117776


ימים א'-ה' 19:00 - 9:00

 

 

 

מערכת דיוור  |  מפת האתר  |  תנאי שימוש  |  שמירת פרטיות  |  ניוזלטר  |  לקוחות ממליצים  |  דיוור אלקטרוני