מיילר | מערכת דיוור אלקטרוני

עמוד ראשי  |  תכונות המערכת  |  אודותינו  |  דוגמאות  |  מחירון  |  טיפים ומאמרים  |  צור קשר

 

טיפים ומאמרים - רשימות תפוצה - טיפים לבניית רשימת תפוצה 

 

 

טיפים לבניית רשימת תפוצה

 

1. הוסף טופס המאפשר הצטרפות לרשימת תפוצה בעמוד הראשי של אתר האינטרנט

שלך. האתר שלך הינו המקום הראשון בו אנשים יחפשו מידע אודות עסקך. אל תפספס את

ההזדמנות להתחיל לבנות מערכת יחסים איתם בזמן שהם מבקרים בעמוד הבית.

 

2. בקש מלקוחותיך את כתובת האימייל שלהם ואת הסכמתם לשלוח להם דברי דואר. בין

אם תעשה זאת באמצעות הטלפון או פנים אל פנים, ספר ללקוחותיך אודות התקשורת

באמצעות דואר אלקטרוני שאתה מציע ושאל אותם אם תוכל להוסיפם לרשימה. אם אתה

בעל חנות או משרד אליו מגיעים לקוחות, תלה שלט במקום בולט והדפס כרטיסיות אותן

יוכלו לקוחותיך למלא בפרטיהם. אם עסקך מקוון בלבד וההתקשרות שלך עם לקוחותיך

הינה באמצעות דוא"ל בלבד, שלח ללקוחותיך אימייל המציע להצטרף לרשימת התפוצה.

אם אתה מעסיק עובד האחראי על מכירות או שירות לקוחות הסבר לו את חשיבות העניין

ואמן אותו לאסוף כתובות.

3. כשאתה פוגש באירועים עסקיים, תערוכות וכנסים ספר להם אודות הניוזלטר שלך ושאל

האם יצטרפו לרשימת התפוצה שלך. במידה והתשובה חיובית, אסוף מהם כרטיסי ביקור

והזן את כתובות הדואר האלקטרוני שלהן לרשימת התפוצה.

4. הצע תמריצים עבור הרשמה. זה מדהים איך משהו הניתן חינם כמו סיכוי תיאורטי לזכות

בהגרלה יכול להניע אדם "להסתכן" ולרשום את כתובות הדוא"ל שלו. מה שאתה מציע לא

חייב להיות יקר ואף יכול להתבטא במידע או במדריך מקוון.

5. בצע תחרות "שלח לחבר". יידע את הנמענים שלך כי במידה וישתמשו בקישור "שלח

לחבר" בניוזלטר שלך יכנסו להגרלה בפרס מסוים. תוכל לראות באמצעות הסטטיסטיקה

של הניוזלטר מי אכן לחץ על הקישור. בנוסף, תוכל להוסיף שדה לטופס הרישום לניוזלטר

בו יוכלו להכניס נרשמים חדשים את שם האדם שהפנה אותם והצע פרס למי שיפנה את

כמות הנרשמים הגבוהה ביותר.

6. בצע שיתופי פעולה עם שותפים עסקיים או ארגונים הקשורים לעסק שלך אשר אינם

מתחרים שלך. עבוד יחד איתם על מנת לקדם אחד את השני. תוכל לשלב מאמר בניוזלטר

שלך המפנה לאתר שלהם ולהיפך כאשר בסוף המאמר הוסף טופס הצטרפות לרשימת

התפוצה שלך.

7. כלול קישור להצטרפות לרשימת תפוצה לכל תוכן שתפרסם באינטרנט. האם יש ל

מאמרים באתר שלך או באתרים אחרים? האם יש לך בלוג משלך? זוהי הזדמנות מצוינת

להוסיף אנשים לרשימה שלך. כלול קישור שיוביל את הקוראים להיכנס לדף הרשמה. תוכל

להשתמש בכיתוב דוגמת: "אהבת מאמר זה? קבל מידע דומה ישירות לתיבת הדוא"ל שלך.

הצטרף היום לקבלת מגזין חודשי".

8. כלול קישור להצטרפות לרשימת תפוצה לחתימת הדואר האלקטרוני שלך. זוהי פרסומת

בחינם אותה יראו כל האנשים שאתה מתכתב איתם. כתוב שורה אחת המתארת את

היתרונות של הניוזלטר שלך דוגמת: "קבל חינם את הניוזלטר החודשי שלנו הכולל עצות

חשובות כיצד לפתח את העסק" או "קבלת קופונים והנחות בלעדיות לנרשמים לניוזלטר".

9. קדם את הניזולטר בכל עבודות הדפוס שלך כולל כרטיסי הביקור. קל לשכוח נושא זה

כשעוסקים בדפוס. בין אם אתה מזמין גלויות, חוברות או פלאיירים אל תשכח להוסיף שורה

המציעה רישום לניוזלטר וצרף כתובת URL או כתובת דוא"ל לרישום.

 

 

 

 

הרשם חינם לניוזלטר


קבל מידע אודות חידושים  בתחום שיווק באינטרנט ודיוור

 

* ש.פרטי:
ש.משפחה:
* אימייל:
* קוד:

 

---------------

צור קשר עם נציג

 

נציגי המכירות שלנו זמינים לשירותכם. ניתן לפנות אלינו

בכל שאלה ונשמח לעזור.

 

טופס צור קשר

טלפון 03-5117776


ימים א'-ה' 19:00 - 9:00

 

 

 

מערכת דיוור  |  מפת האתר  |  תנאי שימוש  |  שמירת פרטיות  |  ניוזלטר  |  לקוחות ממליצים  |  דיוור אלקטרוני