עמוד ראשי  |  תכונות המערכת  |  אודותינו  |  דוגמאות  |  מחירון  |  טיפים ומאמרים  |  צור קשר

 

טיפים ומאמרים - שימושי דואר אלקטרוני -  אינטראקציה דרך הניוזלטר

 

 

יצירת אינטראקציה דרך הניוזלטר

 

ישנן דרכים רבות לעודד אינטראקציה עם הקוראים באמצעות דיוור אלקטרוני וכמו כן דרכים רבות להשתמש בתוכן המתקבל. להלן מספר עצות שיעזרו לכם להתחיל:

סקרים, הצבעות וחידונים
מומלץ לכלול סקר, הצבעה או חידון בכל ידיעון הנשלח לנמענים. השאלות יכולות להתסס על עובדות או על דעות כאשר שאלות אמריקאיות (רבות בחירה) הינן הטובות ביותר שכן, הן מקלות על הקוראים להגיב. אם ברצונך לאסוף מידע נוסף, ניתן להוסיף בסוף שאלה פתוחה או שתיים כדי לאסוף תשובות מפורטות יותר
.

בתוצאות הסקר, ההצבעה או החידון ניתן להשתמש במספר דרכים. חלק מהמשווקים נוהגים  לפרסם את התוצאות בידיעונים הבאים. אם באפשרותך לכתוב מאמר או כתבה, שלב את התוצאות בתוכם ופרסם באתר ובידיעון הבא. לעתים קרובות, התשובות שתקבל לשאלות פתוחות, שתשאל בנוסף לסקר המקורי או החידון, יוכלו לשמש כתוכן יקר ערך בכתבה או במאמר.

פורומים, קבוצות ודיונים
אם יש לך פורום באתר, קבוצה ברשת חברתית או קבוצת דיון זוהי הזדמנות מצויינת להעתיק תכנים הנוצרים בהם ישירות לתוך ידיעון הדואר האלקטרוני שלך. מומלץ להשתמש בהודעה מעניינת במיוחד, ולכלול קישור
המאפשר לקוראים להצטרף לדיון. זוהי דרך נהדרת הן להניע את הקוראים לפעולה והן להגדיל את הקהילה שלך. רבים מהמשווקים נוהגים לכלול קישור בסיסי לפורום, לקבוצת הרשת החברתית או לקבוצת הדיון. זוהי אינה דרך יעילה למשוך אנשים אליהם מכיוון שהרעיון עצמו הוא משעמם. הערך האמיתי נמצא בדיונים המתרחשים בפועל. על ידי  שימוש בנושאים עדכניים וחמים תוכל לספק לקוראים עניין וסיבה לנקוט בפעולה ולהתערב.

טוקבקים – תגובות על מאמר או כתבה
רבים מהמשווקים משתמשים בידיעונים בכפתור "תגובה לכתבה". כפתור זה ממוקם בתחתית המאמר או הכתבה המפורסמים בידיעון. לעיתים קרובות מאמרים וכתבות אלה אינם זוכים לתגובות והערות בכלל וגם כאשר מופיעות הערות, הן בדר"כ לא משמעותיות ( "מאמר נהדר, ממש נהניתי.") או פרסומים עצמיים ( "מאמר נהדר, החברה שלי מציע שירות כזה, צור עימנו קשר...").

אם אתה מקווה לקבל תגובות משמעותיות, קישור לתגובה אינו מספיק. שאל כמה שאלות פתוחות בסוף המאמר או הכתבה שלך ומנף את התוכן שפרסמת להתחלת דיון על
הנושא באתר או בקבוצה שלך. אפשרות טובה נוספת הינה אם תוסיף בעצמך תגובה מעניינת ומניעה לדיון ותבקש מחבריך או מעובדיך להוסיף את תגובותיהם ומחשבותיהם.

תוכן מהקוראים
ה"גביע הקדוש" הוא להניע את הקוראים לשלוח אליך כתבות שלמות, מאמרים, או סיפורים במטרה שיפורסמו בידיעון הדואר האלקטרוני שלך. אנשים אוהבים לראות את שמם מפורסם ומוכנים, יותר ממה שאתה מצפה, לספק תוכן בתמורה. תפקידך הינו לעשות זאת קל ככל
האפשר עבורם.

דרך אחת לעשות זאת היא למקד את מחשבותיהם ולספק להם נושא לכתוב עליו. אם יש אירוע הקשור לתעשייה, ניתן לבקש מהקוראים לכתוב על ההתרחשות בו או תקציר של אחת ההרצאות ולשלוח אליך. ניתן גם לספק לקוראים נושא פתוח לכתיבה, כגון "מבצע השיווק המוצלח ביותר שלך" או "דרכים שמצאת לחסוך כסף לעסק בזמן המשבר הכלכלי." נושאים מסוג זה אינם דורשים כתיבה ארוכה או השקעת זמן ומאמץ רב מצד הקורא. התגובות, סביר להניח, לא יהיו מעוררות השתאות, אבל אם תערוך אותן מעט ותפרסם ציטוטים נבחרים הכתבה הבאה שלך כבר תבנה את עצמה.

 

הרשם חינם לניוזלטר


קבל מידע אודות חידושים  בתחום שיווק באינטרנט ודיוור

 

* ש.פרטי:
ש.משפחה:
* אימייל:
* קוד:

 

---------------

צור קשר עם נציג

 

נציגי המכירות שלנו זמינים לשירותכם. ניתן לפנות אלינו

בכל שאלה ונשמח לעזור.

 

טופס צור קשר

טלפון 03-5117776


ימים א'-ה' 19:00 - 9:00

 

 

 

מערכת דיוור  |  מפת האתר  |  תנאי שימוש  |  שמירת פרטיות  |  ניוזלטר  |  לקוחות ממליצים  |  דיוור אלקטרוני